♥ MY OFFICIAL BLOG ♥

..WELCOME TO MY OFFICIAL BLOG..
♥ SYE CHENTA PURPLE ♥
crazyprofile.com

Monday, July 11, 2011

hidup sendiri..bersama sahabat..

hallo..ish..lme xmsuk blog nie kn?? 
xde cte..ngah sbuk uruskn nk blek poly..GOD! da lme xbjln jauh..skit kkiku..T_T
nk g klas lg..alahai..jauhnya kamsis :(
hmm..tp ble dduk 2 org..xsmeriah sem 1..smue dkngsi bsme..
yg len kne pnda klua..hohoo..sdih T_T
yg pling xbest..still kne cri klas..sbb rpeat pper..hmm..GAGAL xsmstinye ggal slamenye..amek
pngjrn dri nie..




YA ALLAH..brikn aku kekuatan untuk trus brade dsnie..tnpa kluarga d sisi..tnangknlah jiwe aku..briknlah keyakinan pd aty nie..untuk percaya dgn kebolehan sndri..dgn pe yg akn aku lakukan,,,aku yakin pada takdirMu..cubaan yg Kau berikan pdku adalah sedikit titik tolak..bahawa aku amat memerlukanMU..bimbinglah aku ke jalanMU..lapangkanlah atyku..berikanlah aku kesihatan..untuk trus brade dlam keaadan sihat utuk mencari kejayaan ini..setiap hambaMU memerlukaMu..tabahkanlah aty mnie YA ALLAH..’CAUSE ALLAH ALWAYS BY MY SIDE’..aku akn ingt kate2 nie..sesugguhnya..Kau slalu brade di sisi umatMU..INSYAALAH..



Msih jauh lg pjlanan hdup nie..akn ku cri dmna driku nie sbnarnya dsisiMu..aku insan yg lmah..dn mudah melakukan dosa..bimbinglah aku ke jlanMu..berkatilah ape pn yg aku lakukan ntukMu..beriksnlsh aku kekuatan…aku amat memerlukan rahmatMU..permudahkan ape jua yg akn aku lakukan untuk mncri kjayaan nie.. aku anngp nie lah ujianMU kpadeku YA ALLAH..izinkan aku menyayangiMu YA ALLAH..

..CAUSE ALLAH ALWAYS BY MY SIDE,INSYAALLAH..




..USAHA TANGGA KEJAYAAN...

No comments:

Post a Comment